Contact pentru presa

 

Multumim FARA Charity !

 

Mesajul campaniei “Respectăm Viaţa” dus pe drumurile Europei

smurd
Campania de responsabilitate socială “Respectăm Viata”, iniţiată de compania sibiană Atlassib pentru susţinerea Fundaţiei Pentru SMURD, a fost lansată oficial duminică, la Sibiu, în prezenţa fondatorului SMURD în România, dr. Raed Arafat. Timp de un an, compania de transport va dona SMURD cate un leu din valoarea fiecărui bilet de călătorie vândut, donația fiind garantată la 100.000 euro.

“Inaugurăm astăzi oficial un parteneriat pe care îl vrem de foarte lungă durată, prin care societatea Atlassib se alătură Fundaţiei pentru SMURD şi, implicit, SMURD-ului. (…) Am decis să ne implicăm într-un proiect amplu, de responsabilitate socială, pe care l-am vrut apropiat de specificul activităţii noastre, apropiat de comunitate, de ceea ce face Atlassib de 22 de ani în viaţa românilor din ţară şi Europa”, a declarat Daniel Micu, director general al companiei.

Campania se va derula pe durata unui an, timp în care sloganul “Respectăm Viata. Condu prudent! Cei dragi te aşteaptă acasă!” va fi purtat de aproximativ 50 de autocare și vehicule ale companiei de transport pe drumurile naționale și europene.

” Mesajele care sunt pe autocarele și autospecialele Atlassib transmit automat un mesaj vizual, care vine din partea SMURD-ului și a firmei către toți cei care participă în trafic. Mesajul este să conducă prudent și să se întoarcă acasă cu bine. Asta cred că va avea un impact mai serios inclusiv asupra șoferilor care conduc autocarele. Când știi că ai pe autocarul tău un mesaj de acest gen, atunci și ție îți vine să conduci mult mai atent. Mesajul, automat, își dă o anumită responsabilitate”, a declarat preşedintelui Fundatiei Pentru SMURD, dr. Raed Arafat.


Sumele obținute în urma campaniei vor fi direcționate către pregătirea și specializarea personalului SMURD, achizitii de echipamente, in functie de necesarul Fundatiei.

Potrivit lui Arafat, campania Respecta viata este la nivelul celor mai importante campanii lansate pana acum în cadrul programului pentru SMURD.

Reprezentantii companiei estimează ca anul viitor numărul pasagerilor care călătoresc cu Atlassib să fie apropiat de cel din 2014, de aproximativ 500.000 de pasageri.

Compania de transport deserveşte 37 de linii internaţionale în 14 ţari din UE, din Grecia până în Scandinavia, până în Portugalia si Scoţia, cea mai nouă destinaţie introdusă.

Fundaţia pentru SMURD este o organizatie non-guvernamentală, infiinţată in anul 2006, ca persoană juridică privată, non-profit, ce susţine, prin toate proiectele dezvoltate, activitatea Serviciului Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare şi dezvoltarea asistenţei medicale de urgenţă.

Sursa: www.stiridesibiu.ro


Povestea merge mai departe …

 


Cel mai mare avion care a aterizat vreodată în Transilvania a ajuns la Sibiu

xxxxxxxx


Noii membri ai familiei au sosit!

Cel mai mare avion care a aterizat vreodată în Transilvania a ajuns la Sibiu

xxxxxxxx

 

REPORTAJ Atlassib – Condiții premium cu “autocarul vișiniu”, pentru românii care circulă spre Italia

 


Cea mai mare companie de transport internațional de persoane din România, Atlassib, oferă clienților săi, majoritatea români plecați la muncă în străinătate, condiții premium, pentru cei care aleg cursele spre două destinații din Italia, Torino și Taranto, conform reprezentanților companiei.
Cursele sunt efectuate cu un autocar de ultimă generație, marca Mercedes, Euro 6, care oferă maximum de siguranță și confort. Botezat de călătorii care deja au testat condițiile cursei premium, “autocarul vișiniu”, această mașină a devenit deja preferata celor care circulă în mod frecvent spre Italia.
Practic, călătorii care aleg cursele premium ajung mai repede la destinație, în condiții de siguranță, au la dispoziție scaune mult mai confortabile, cu o distanță mai mare între ele. Atlassib le oferă gratis, perne gonflabile pentru gât tuturor celor care se îmbarcă pe cursele premium. Mai mult, fiecare călător primește gratuit, pe parcursul drumului, o apă plată, tradiționalul gulaș în Ungaria, o cafea și o gogoașă la mic dejun, a doua zi în Autogara Atlassib din Padova (Italia) și un un ecuson pentru personalizarea bagajului, pe care călătorii își pot scrie numele.

În plus, călătorii beneficiază de acces gratuit la Internet, prin wireless, pe teritoriul României și Italiei.
Cei care au nevoie să își încarce telefoanele mobile, tabletele sau laptopurile în timpul călătoriei cu acest autocar, o pot face la prize montate în autocar. Autocarul este dotat cu două monitoare de dimensiuni peste standard, pe care se pot fi urmărite filme, pe parcursul călătoriei.

“Este primul autocar din gama premium, care oferă condiții superioare de confort pentru pasagerii noștri. Sistemul s-a implementat foarte bine în rândul clienților și cu siguranță vor urma și alte autocare, de aceeași calitate, care să apară pe toate liniile noastre. Este un autocar Euro 6 de ultimă generație cu câteva dotări suplimentare de confort, care să permită o calitate mai bună a călătoriei. Printre avantaje se numără spațiul dintre scaune, care este mult mai generos, monitoarele de dimensiune mai mare, care oferă condiții mai bune pentru vizionarea transmisiilor TV și în plus serviciile pe care le oferim la bord”, a declarat pentru AGERPRES, Daniel Micu, director general al Atlassib.

Sursa: www.agerpres.ro

2013-350x236

Contact numai pentru presa

E-mail : presa@atlassib.ro

Tel. 004 0269 224101

Fax. 004 0269 218819