bilete_online

Stimati calatori!

Va multumim ca ati ales serviciile ATLASSIB, prin care puteti efectua calatorii, pe liniile noastre, in intreaga Europa.
Ce este necesar pentru a efectua o calatorie pe liniile ATLASSIB?

1.Cumpararea unui bilet on-line, tiparirea acestuia si apoi prezentare la imbarcare in ziua si statia planificata cu minim 30 minute inainte de ora programata pentru plecarea in calatorie.

Pentru cumparare on-line, va rugam sa urmati cu strictete pasii procedurii care urmeaza citirii acestui regulament.
Va rugam sa verificati corectitudinea datelor introduse (sistemul va solicita confirmare in acest sens) si a reducerii – in cazul in care sunteti indreptatit sa beneficiati de aceasta facilitate. Dreptul de a beneficia de reducere din tariful de calatorie va trebui demonstrat la imbarcare, prin documente justificative (certificat de nastere – in cazul copiilor, carnet de elev/student, vizat la zi– in cazul elevilor/studentilor, cupon de pensie – in cazul pensionarilor).
Procedura de cumparare a biletului se finalizeaza dupa introducerea datelor de siguranta a cardului bancar.
Procedura de cumparare a biletului se considera finalizata cu succes doar in momentul primirii pe adresa de mail indicata a mesajului care confirma efectuarea cu succes a platii.
In absenta acestui mesaj, rezervarea facuta (atestata prin atribuirea codului de rezervare) se va anula automat in termen de 15 minute.
Dupa primirea mesajului care confirma finalizarea cu succes a platii, va urma un mesaj care confirma comanda si un alt mesaj (al trei-lea) care contine atasat biletul de calatorie, care va trebui tiparit de catre client.
BILETUL DE CALATORIE
„Biletul de calatorie” este format din:
– pentru o calatorie DUS: din „Bilet de calatorieDUS” si „Bilet de calatorie Chitanta”
– pentru o calatorie DUSINTORS: din „Bilet de calatorieDUS”, „Bilet de calatorie Chitanta” si „Bilet de calatorie NTORS”.
Pentru mai multa siguranta , recomandam pastrarea documentului „Bilet de calatorie Chitanta”
Pe intreaga durata a calatoriei , acesta avand inregistrate toate informatiile referitoare la obtinerea si achitarea „Biletului de calatorie”.
La imbarcare verificati daca soferul a retinut partea corecta a biletului de calatorie, pentru a nu avea probleme ulterioare la continuarea calatoriei.

2. Dupa achizitionarea biletului, va sugeram sa contactati cea mai apropiata agentie, pentru a va asigura ca nu au intervenit modificari de ultim moment (lucrari care necesita mutarea temporara a statiei de imbarcare, intarzieri autocar, modificare orar).

3. La imbarcare, personalul ATLASSIB (agent, agent traseu sau sofer) este indreptatit sa verifice datele inscrise pe biletul de calatorie si sa solicite probarea, cu documente, a dreptului de a beneficia de reducere. In cazul in care identitatea nu rezulta din modul de completare a biletului de calatorie, foarte clar sau in cazul in care dreptul de a beneficia de reducere nu poate fi dovedit, transportatorul va poate refuza imbarcarea, iar eventuale despagubiri sunt excluse.

4.Pentru valabilitatea documentelor personale impuse de trecerea frontierelor de stat, dumneavoastra purtati intreaga responsabilitate. Transportatorul nu isi asuma raspunderea cu privire la documentele de trecere a frontierei, necorespunzatoare sau incomplete. Calatorul este obligat sa se informeze in legatura cu prevederile legale valabile in tarile pe care le parcurge. In masura in care dispun de informatii, agentii nostrii va vor oferi date despre conditiile de trecere a frontierelor. In cazul in care vi se refuza accesul intr-o tara si nu mai puteti continua calatoria, din cauze neimputabile transportatorului, biletul de calatorie devine nul si nu exista posibilitate de reprogramare.
Pentru preintampinarea unor astfel de situatii la frontiere, agentii sau soferii sunt indreptatiti sa efectueze verficari ale documentelor personale si de calatorie. Transportatorul nu este obligat sa prelungeasca timpul de stationare in frontiera pentru indeplinirea formalitatilor vamale in cazul calatorilor gasiti cu documente personale si de calatorie necorespunzatoare sau incomplete.

5. Pentru biletele dus-intors, cu intoarcerea „deschisa”, rezervarea calatoriei de intoarcere este obligatorie si trebuie facuta cu minim 10 zile inainte de data solicitata. In caz contrar, imbarcarea calatorului se va face in limita locurilor disponibile, iar transportatorul nu va fi responsabil pentru daunele suferite de pasager, ca urmare a imposibilitatii efectuarii calatoriei la data dorita de acesta. Rezervarea calatoriei de intoarcere se poate face telefonic, la agentia aferenta locului de imbarcare, fara sa se perceapa vreo taxa suplimentara.

6. Transportatorul se obliga sa depuna eforturi pentru a transporta pasagerul si bagajele acestuia cu promptitudine.

7. Orice renunţare la biletul de călătorie, se va anunţa cu minim 72 de ore înaintea plecării. În această situaţie, se va reţine 20% din contravaloarea biletului de călătorie neutilizat. Pentru biletul dus-întors se va reţine 30 %, din contravaloarea biletului de călătorie ÎNTORS, dacă s-a efectuat călătoria DUS. În caz de renunţare, după termenul de mai sus, nu se mai acordă nicio restituire. Nu se acorda restituiri, in cazul in care solicitarea este efectuata dupa data si ora programata pentru plecare.
Biletele cumparate cu mai putin de 72 ore inainte de data si ora programata pentru plecarea in calatorie nu sunt restituibile.
Pentru orice modificare a destinaţiei de călătorie, se va percepe o penalizare de 20 % din
contravaloarea biletului de călătorie.
După data şi ora programată pentru plecare, biletul devine neutilizabil.

8. Orice amânare la biletul de călătorie anunţată cu minim 72 ore înaintea plecării, se va face fară penalizare. Cu mai puţin de 72 ore înainte de data şi ora programate pentru plecare, dar nu mai târziu de data şi ora plecării autocarului, înscrisa pe bilet, modificarea se va face cu aplicarea penalizarii de 10 % din contravaloarea biletului de călătorie. Reprogramarea călătoriei este permisă o singură dată.
După modificarea datei de călătorie, orice restituire se face cu penalizarea de 75% din contravaloarea biletului neutilizat, cu respectarea perioadei de timp de minim 72 ore înainte de data şi ora plecării.

9. Pentru biletele promo, reprogramarea călătoriei, nu este posibilă. Valabilitatea biletului promoţional poate să fie extinsă până la 6 luni (DUS-INTORS) cu plata diferenţei de tarif.
La biletul PROMO, restituirea este posibilă doar dacă se renunţă integral la călătorie şi se aplică o penalizare de 20% din contravaloarea biletului. Anunţarea pentru renunţarea la călătorie se va face în termen de minim 72 ore, înainte de data şi ora plecării.

10. Orice restituire se acorda numai titularului de bilet cu prezentarea actului de identitate.

11. Nici o plecare in cursa nu poate fi amanata (intarziata) din cauza intarzierii calatorilor. In cazul neprezentarii calatorilor la cursa, transportatorul dispune de loc in interesul sau.

12. Asigurarea medicala ESTE RECOMANDATA dar nu este inclusa in pretul biletului.

13. Transportatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe calatoria si debarca in prima statie de pe traseu, fara drept de despagubire ulterioara, pasagerii in stare de ebrietate, sub influenta narcoticelor, cu comportament violent, imoral, indecent.

14. Transportatorul nu îşi asumă răspunderea cu privire la documentele de trecere a frontierei, necorespunzătoare sau incomplete. In cazul intreruperii calatoriei din vina calatorului (inclusiv intoarcerile din VAMA), biletul de calatorie isi pierde valabilitatea, iar contravaloarea biletului nu se restituie.

15. Transportatorul nu isi asuma nicio raspundere asupra continutului si cantitatii bagajelor, inclusiv raspunderea vamala.Calatorul este obligat sa respecte legislatia in vigoare cu privire la acest lucru (N.B. Cantitatea maxima de tigari admisa la transport este de 10 pachete!).

16. Nu se admit la transport animale.

17. Locul inscris pe biletul de calatorie este orientativ, datorita faptului ca pe o linie nu circula numai un autocar. Functie de numarul inscrierilor si de numarul autocarelor disponibile, Dispeceratul poate aloca, pentru aceeasi ruta, doua sau mai multe autocare, cu capacitate mai mare decat macheta virtuala existenta in sistemul on-line.

18. Pe parcursul deplasarii, calatorul va pastra asupra lui, la indemana, biletul in original si documentul de indentitate.

19. Intrucat biletele sunt inseriate si inregistrate fiscal, va rugam sa va pastrati cu grija biletul de calatorie, avand in vedere ca biletele pierdute sau furate nu pot fi inlocuite. In acest sens daca doriti sa efectuati calatoria, atunci trebuie sa cumparati din nou biletul la pretul complet al acestuia.

20. Functie de ruta, transportatorul stabileste limite pentru bagajele acceptate GRATUIT la transport. Va recomandam ca pentru cunoasterea exacta a conditiilor privind limita de bagaje care se transporta sa consultati www.atlassib.ro sau sa solicitati telefonic informatii la una din agentiile noastre.

21. Transportatorul nu isi asuma nici o responsabilitate asupra continutului si cantitatii bagajelor, inclusiv raspunderea vamala. Calatorul este obligat sa respecte legislatia in vigoare a fiecarei tari cu privire la acest lucru. Din motive de siguranta nu sunt admise la transport materiale explozive, munitie, artificii, materiale iritante, gaze comprimate (butan, propan, oxigen), lichide inflamabile (acetona, benzina, etc.) si toate celelalte articole mentionate ca interzise prin hotararile in vigoare. La imbarcare, pe bagajele depuse in cala sau remorca autocarului, se aplica o eticheta autocolanta cu un numar de inregistrare care se inscrie atat pe bilet cat si pe tabelul de calatori. O parte detasabila de pe eticheta, se inmaneaza calatorului. Pastrati aceste etichete cu atentie intrucat la destinatie bagajele vi se restituie numai daca prezentati eticheta cu numarul bagajului.

22.Fumatul, consumul de bauturi alcoolice si de droguri este interzis in autocarele noastre.

23.Pentru diferitele categorii de persoane, copii, tineri, studenti si pensionari se pot acorda reduceri la cumpararea de biletele de calatorie. De asemenea pe diverse linii pot exista promotii si reduceri, pentru care este necesar sa consultati personalul agentiilor nostre sau site-ul nostru. Functie de politica de marketing adoptata, transportatorul isi rezerva dreptul de a stabili, cu caracter temporar, aplicarea unor tarife promotionale, care sa fie valabile numai pentru mediul on-line sau numai pentru vanzarea in agentii.

24. In cazul in care, dintr-un motiv intemeiat, nu sunteti multumit total sau partial de serviciile prestate de noi, va rugam sa solicitati soferului sau sefului de agentie „Cartea de reclamatiii” a masinii sau agentiei ATLASSIB. De asemenea, accesand site-ul www.atlassib.ro, la rubrica “Sesizari si Reclamatii: puteti transmite conducerii, prin e-mail, in timp real, sugestiile si reclamatiile dumneavoastra. Pentru a va putea raspunde este necesar sa scrieti foarte corect adresa dumneavoastra de email, numele si prenumele si eventual un numar de telefon. Ne puteti ajuta foarte mult la cresterea calitatii serviciilor noastre prin sugestiile si reclamatiile dumneavoastra.