Platforma MementoBUS.com, parte a grupului care include turoperatorul Christian Tour, a integrat şi transportatorul Atlassib, ajungând să comercializeze bilete pentru 22 de companii de transport pentru 85 de rute interne şi externe şi devenind, astfel, cea mai mare reţea de vânzare pentru transportul de persoane la nivel naţional.
Mircea Fărtăiş, directorul general Memento Bus a declarat: „Prin acest pas, compania MementoBUS se repoziţionează pe piaţă, transformându-se din operator de transport ocazional de persoane în singurul marketplace de transport, care deţine şi propria flotă. De asemenea, compania şi-a diversificat conţinutul prezent pe site şi şi-a extins reţeaua de vânzare”.
Prin parteneriatul cu Atlassib, site-ul mementobus.com îşi diversifică oferta cu curse în peste 170 destinaţii externe, cu plecări din Bucureşti, Iaşi, Suceava şi Constanţa. Atlassib a fost prima companie românească de transport persoane prin intermediul căreia FlixBus a intrat în România. În 2017, transportatorul Atlassib a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 25 de milioane de euro.
„Pentru mementobus.com este un pas natural în direcţia dezvoltării unui marketplace de transport de persoane, alţi operatori de transport urmând a fi integraţi în site în viitor. Scopul MementoBUS.com este acela de a fi prima opţiune atunci când vine vorba de transport la sol atât pentru clienţi, cât şi pentru transportatori”, a adăugat Mircea Fărtăiş.